Berita Terbaru Harga Hp Android Samsung Galaxy BlackBerry IPad iPhone Telkomsel Indosat XL SMS BBM Ucapan Selamat Tahun Baru 2015

FAKTA BARU : PENGAKUAN 'BUBU' KEKASIH SYAHRINI CUCU RAJA SELANGOR DIBANTAH PIHAK KERAJAAN

Raja Mohamad Syazni atau Bubu, kekasih SyahriniFAKTA BARU : PENGAKUAN 'BUBU' KEKASIH SYAHRINI CUCU RAJA SELANGOR DIBANTAH PIHAK KERAJAAN. Pengakuan kekasih Syahrini, Bubu berasal dari keluarga Kerajaan Selangor di Malaysia dengan nama asli Raja Mohamad Syazni mendapat reaksi keras dari pemimpin Kerajaan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj. Baca juga DAFTAR GRUP BAND KPOP YANG MAMPU MENEMBUS PASAR AMERIKA VERSI MAJALAH ROLLING STONE

Berita hubungan percintaan antara Syahrini dengan Bubu, ternyata sampai juga ke kuping Sultan Sharafuddin. Ia mengaku tak memiliki cucu bernama Raja Mohamad Syazni.

"Kerajaan Selangor sangat marah dengan pernyataan Bubu yang mengaku dari keluarga Kerajaan Selangor," ucap seorang sumber.

Saat menggelar jumpa pers di Royal Hotel, Bogor, Minggu (13/5/2012) malam, Bubu menekankan dirinya bukan pria asal Bogor seperti yang sering diberitakan di media.

"Saya keturunan raja, saya cucu Raja Selangor. Nama saya Raja, jadi tak semua orang di Malaysia bisa pakai nama itu," ujar Bubu kala itu.

Tidak hanya membantah, Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj selaku pemimpin sah Kerajaan Selangor, dikabarkan marah besar atas pengakuan Bubu.

Karena faktanya, Sultan Sharafuddin tidak memiliki cucu seumuran Bubu. Dari istrinya terdahulu, ia memiliki dua putri dan satu anak lelaki.

Selain itu, keluarga Kerajaan Selangor memakai nama 'Tengku', bukan 'Raja' seperti yang diakui Bubu. "Titel 'Raja' biasanya dipakai keluarga Kerajaan Perak," lanjut sang sumber.

Buntut dari hal ini, Sultan telah mengutus orang untuk melakukan investigasi terkait identitas Bubu yang sebenarnya di Malaysia.

"Kerajaan Selangor sedang mecari identitas Bubu,”

FAKTA BARU : PENGAKUAN 'BUBU' KEKASIH SYAHRINI CUCU RAJA SELANGOR DIBANTAH PIHAK KERAJAAN, Raja Selangor Marah dengan Pengakuan Bubu, Kontroversi Syahrini & Bubu, Gelar Bangsawan Kekasih Syahrini




Klik Like dan mohon dishare ya ...
Link Posting: http://bestseoeasy.blogspot.com/2012/05/fakta-baru-pengakuan-bubu-kekasih.html
Rating Posting: 100% based on 99999 ratings. 199 user reviews.

FAKTA BARU : PENGAKUAN 'BUBU' KEKASIH SYAHRINI CUCU RAJA SELANGOR DIBANTAH PIHAK KERAJAAN

Posted by Best SEO Easy, Published at 12:30 PM and have 0 comments
Comments :

No comments:

Post a Comment